Recull de premsa Comunicat en relació a l’aturada del 3 d’octubre de 2017

Comunicat en relació a l’aturada del 3 d’octubre de 2017

Davant les diferents informacions que van apareixent en els mitjans de comunicació en relació a la proposta d’aturades per demà dimarts 3 d’octubre, i per tal d’aclarir dubtes a les empreses us informem que:

1.     Alguns sindicats minoritaris (CGT, COS i IAC) han anunciat la convocatòria d’una vaga general del 2 al 13 d’octubre.

2.     A la Cecot no secundem aquesta vaga general convocada.

3.     La Cecot, com a membre de la Taula per la Democràcia juntament amb els sindicats majoritaris i prop d’una cinquantena d’entitats, ha acordat per avui dilluns una aturada de 15 minuts a les 12 h del migdia com a mostra de rebuig a l’actuació desproporcionada perpetrada per agents del cossos de seguretat estatal contra ciutadans.

4.     Els membres de la Taula per la Democràcia es reuniran d’urgència avui dilluns per concretar la proposta d’aturades per demà dimarts. La proposta que aportarem des de la Cecot és que les aturades que es puguin produir siguin fruit del consens entre els empresaris i treballadors de cada empresa.

5.     Avui al migdia la Cecot emetrà una nota de premsa informant del seu posicionament.

Donada la celeritat en què s’estan succeïnt els esdeveniments quedem a disposició dels nostres socis mitjançant el telèfon d’informació 93 736 11 00, els canals de tuiter @PatronalCecot i el web www.cecot.org.